Bine ai venit !!!

Draga cititorului,

Iti multumesc pentru ca ai ajuns si pe aceasta pagina ! Sper sa iti faca placerea si sa revii !

Enjoy your visit !

miercuri, 3 martie 2010

securizare sau ...securitate !

Cand bunicul meu ...D-zeu sa-l ierte ! , imi spunea ca "ai grija, toata viata inveti !" , eu radeam si spuneam in gandul meu "ce stie mosu' ...".
Dar ca orice "pilda" pe care ti-o da cineva cu "scaun la cap" ajungi sa inveti zi de zi cum exista si alte metode prin care se pot rezolva lucrurile !

De exemplu, sa vorbim despre "securizare sau ...securitate !". Obligatoriu, gandul te duce la ceva concret dar in realitate nici prin gand nu iti trece ca asa ceva pentru unii dintre noi mai inseamna si altceva.

In primul exemplu de mai jos, cu permisiunea Dvs, va prezint un exemplu de "securizare" demn de invidiat de catre oricare dintre noi. Este drept ca si eu la prima vedere am ramas "masca" dar si aceasta insemana pana la urma o stare sufletesca ...


Eii ?? ... inca nu ati vazut tot ...



DA ! Asta da SECURIZARE !

Va vine sa credeti ca in aceste vremuri noi inca nu ne dezvatam de vechile obiceiuri ? chiar daca avem poate (zic eu ...) alt statut social ?
Da ! Domnule ! ...Monseur ! Pardon ! .... A le I. Caragiale !


Dar asta nu e tot !!!! ...va spun, suntem minunati in ceea ce facem ! Chiar imi place sa cred ca daca as avea o alta optiune de a fi pe alte "plaiuri" , sa stiti ca tot aici as dori sa ajung pentru ca ceea ce vezi aici, nu poti vedea in orice alt colt al lumii ! SUPERB !!!

Mai jos, vom gasi un alt exemplu de SECURIZARE ! SAU ...SECURITATE ! care sincer intrece orice masluire a imaginatiei !!!
Cineva, sigur isi va pune intrebarea "Da de ce SECURITATE !???" Pai, stimate ! Dvs cum ati spune la asa ceva ???? :)


Omul nostru este atat SECURIZAT, cat si superdotat cu niste slapi ...
Asta da SECURITATE ! mai ales intalnita in timpul unei mari lucrari administrative sau in timpul unei mari operatiuni de asfaltare ...
Intrebarea mea este urmatoarea : "daca oamenii lor lucreaza asa, atunci de ce este mai scumpa lucrarea noastra fata de una de pe alte plaiuri unde aia' omule ! sunt SECURIZATI nu gluma !"
Nu incercati sa va raspundeti pentru ca sincer chiar va omorati si ultimii neuroni pentru nimic !  :)

Ca si concluzie, va spun, personal cred ca avem inca un stil inconfundabil si de aceea exista (sau poate mai exista) bancuri cu Bula despre romani ....
Eu imi aduc aminte unul, genul : "un american, un rus si un roman se intalnesc la un concurs la care ei trebuie sa ghiceasca care este tara lor in timp ce merg cu avionul deasupra tuturor tarilor. Americanul scoate mana afara pe gheam din avion si spune : **aici e tara mea !**. Moderatorul concursului intreaba : **cum ai facut ? cum ti-ai dat seama ?**. Americanul raspunde : **am atins zgarie norii din New York !**. Rusul la fel, scoate mana pe geamul avionului si striga : **aici e tara mea !**.  Moderatorul concursului intreaba la fel : **cum ai facut ? cum ti-ai dat seama ?**. Rusul raspunde : **am simtit mausoleul lui Lenin !**.  Romanul ce sa faca ! la fel si el, scoate mana pe geamul avionului si striga : **aici e tara mea !**. Moderatorul concursului intreaba : **mai ! sa fie ! cum ai facut ? cum ti-ai dat seama ?**. Romanul raspunde : **mi-a disparut ceasul de la mana !**.

Adevarat ! SUPERB !!! Merita sa fim mandrii de ceea ce putem oferii lumii intregi !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

HIT ME ! ...

Despre mine